نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
كلیدی برای رهایی ایكاردی، هیگواین، مانژو و كین!

كلیدی برای رهایی ایكاردی، هیگواین، مانژو و كین!

 

همواره یكی از ستایش‌گران او بوده و همزمان با درخشش او در تركیب بیانكونری در نیمه دوم فصل گذشته به شدت به جذب او علاقه‌مند بوده است. ماجرای صیاد و صید این بار با نقش‌آفرینی به‌په ماروتای زیرك و كاركشته، مویس كین ستاره 19 ساله یوونتوس را در آستانه به دام افتادن در توری كرده كه این مدیر 62 ساله برای او پهن كرده است.

 

بعد از طرد یك‌جانبه و تند و تیز مائورو ایكاردی از سوی باشگاه اینتر ناتزیوناله، یوونتوس به عنوان یكی از باشگاه‌هایی كه نسبت به جذب این ماشین‌ گلزنِ آرژانتینی بی‌میل نیست در تلاش است تا زمینه حضور مهاجم مغضوب نراتزوری را در تیم خود فراهم كند.

 

ایكاردی كه سال گذشته در همین روزها از سوی اینتر 120 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده بود این روزها به صورت نیم‌بها و در هاله‌ای از بلاتكلیفی، پس از ترك كمپ تمرینیِ لوگانو به میلان بازگشته و در انتظار مسیری است كه سرنوشت ورزشی‌اش در روزها و هفته‌های آتی برایم او رقم خواهد زد.

 

Rai Sport با اشاره به شكست برنامه نخست ماروتا برای معاوضه ایكاردی و دیبالا از دومین نقشه او برای وسوسه كردن بیانكونری و فرستادن ایكاردی به این تیم خبر داده و از پیشنهاد عجیب اما قابل تحققِ مدیر اینتر رونمایی كرده است. طبق این پیشنهاد نراتزوری آماده است تا مهاجمش را تنها به ازای پرداخت 20 میلیون یورو به تورین بفرستد. نكته مهم اما در نامی است كه ماروتا دست روی آن گذاشته است: مویس كین. جوان آینده‌دار بانوی‌پیر در برنامه جدید او به همان بهایی كه یووه مدنظرش است، قمیت‌گذاری و سپس به عنوان بخشی از قرارداد پیوستن مائورو ایكاردی به یووه، به میلان انتقال داده خواهد شد.

 

در سوی دیگر اما FCInterNews.it مدعی شده؛ ایده معاوضه ایكاردی با كین به همراه پرداخت مابه‌التفاوت این انتقال، نخستین بار از سوی یوونتوس مطرح شده و ماروتا پس از بررسی ابعاد آن، به انجام آن رضایت داده است؛ ادعایی كه هنوز سند دیگری برای اثبات آن در رسانه‌ها دیده نمی‌شود.

 

در روزهایی كه گونزالو هیگواین عزمش را برای ماندن در تورین جزم كرده و یك به یك پیشنهادات داخلی و خارجی را رد می‌كند، به نظر می‌رسد انتقال مانژو با قیمت 15 الی 20 میلیون یورو به بایرن و فرستادن كین به میلان با 40 میلیون، شیوه‌ای قبال تأمل برای جور كردن هزینه‌های به خدمت گرفتن مائورو ایكاردی به حساب بیاید؛ خصوصاً آنكه آمارها نشان می‌دهد این مهاجم ذاتاً گلزن با پیشینه به ثمر رساندن 121 گل در 219 بازی در رقابت‌های سری A، علی‌رغم برخی از حواشی پیرامونش، نمی‌تواند گزینه‌ای چندان بد نیز برای بانوی‌پیر به حساب بیاید.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: